מסע בין קיווקווים

זהו פוסט המשך לפוסט “צייר לי כבשה“. הכבשה ממשיכה את המסע ובין צמר לתלתל מוצאת לעצמה את הדרך. וגם את הייעוד. על לוגו ועל סיפור מותג. עלי ועל הדרך שלי ושל הסטודיו 🙂

כשהכבשה שלי הפכה לקו, היא יצאה למסע נוסף, מסע בין קיווקווים. היא חיפשה קו שובב, קו מקורזל, לא הכי ישר ולא הכי מפותל, שיהיה מדוייק אך שיראה גם את הדרך, קו שיתאר את האופי ואת היופי, גם של הפנים וגם של החוץ, שיראה שיש לה גם מהעיר וגם מהקיבוץ כי כזאת היא, חייכנית, סקרנית ומפולפלת אוהבת ללכת בדרך הלא מקובלת.

הקשקוש או השרבוט הכי טהור, הכי נקי, הכי ראשוני, הוא זה שעובר בפעם הראשונה מהלב אל הראש, אל היד ואז לנייר. פתאום הוא מקבל סוג של תוקף. סוג של עצמאות. הוא יכול להיות הדבר עצמו. הוא יכול להיות קו  כללי. סקיצה. התחלה. אמצע ולפעמים גם סוף. הקו הזה הוא הקו שאני הכי אוהבת. יש בו את הראשוניות של המחשבה. את הרגע הזה, שניה לפני שמזיזים אותו. משנים אותו. מורידים לו. מוסיפים לו. צובעים אותו. גוזרים אותו. שניה לפני שהוא נולד ומראים אותו לעולם. ה”קישקוש” הזה הוא לפעמים בליל מחשבות ש”רק” צריך להוציא ממנו את החוט המדוייק שאיתו אפשר אחר כך לתפור את כל החליפה.

זה גם הסיפור מאחורי הלוגו של CURLY BLACK. כזה הוא. פשוט. נקי. לא מתחכם. אבל כן מתוחכם. לא מתיימר. פשוטו כמשמעו. יש לו סיפור משל עצמו (לסיפור המלא ״צייר לי כבשה״) והוא גם מספר איך נולדים מותגים בעולם. איך מכל קו מקושקש או סבוך ככל שיהיה, יוצא בסופו של דבר קו אחד נקי, טהור ומדוייק.

CURLY BLACK נולד אי שם באמצעה של שנת 2008. באמסטרדם הרחוקה. מתוך אמונה גדולה שמאחורי כל מותג, כל עסק, כל חברה, כל אריזה, מסתתר סיפור מרתק שצריך להישמע. מתוך רצון להשפיע על הויזואליה המותגית בארץ. מתוך רצון להעמיק את מערכת היחסים בין הסיפורים והמותגים לבין קהלי היעד שלהם. סטודיו Curly Black הוא בית שבו נולדים מותגים.

לפעמים הם באים מדוייקים מדוייקים. כל בחירה בול. כל היסודות מושלמים. לפעמים הם מגיעים מעט מקושקשים. התוכן מבולבל. המטרות והחזון צריכים שיפוץ או התערבות. לפעמים יש להם אסטרטגיה וכיוון אבל הם צריכים ללחוץ על הגז ולחמם מנועים. ולפעמים הם רק רעיון. משורבט על נייר. או רשום בפיסת זיכרון בראש ומחפשים את הכלים שיגרמו לו להפוך למציאות.

את כל מה שנפרש לפנינו על השולחן, אנחנו הופכים לתהליך עבודה. אוספים נתונים. בוחנים מכל הכיוונים ומכל הזויות האפשריות. שואלים שאלות. מתכווננים לחזון. למטרות. מחדדים מסרים. מזקקים את החוזקות והחולשות. בודקים ומחדדים את קהל המטרה. הנכון. המדוייק. מפענחים את הערכים המבדלים שהמותג מושתת עליהם. פנימה והחוצה ובונים את אישיותו. התהליך הזה הוא אפיון המותג ואנחנו משתמשים במידע הזה בהמשך כדי לחקור את העולם הויזואלי של אותו תחום. מעמיקים וצוללים אל תוך עולמות התוכן אותם הוא נושא ומייצג. בונים לו לוחות השראה. גם אצלנו בסטודיו וגם בפינטרסט שלנו (אפשר לעקוב אחרינו כאן). ויוצאים לדרך העיצובית. חוזרים למחברות. לנייר. לשרבוטים. ישיבת קונספט מלאה קווים למחשבה. קווים לדמותו (של המותג) ורעיונות להתפתחותו הויזואלית.

הסטודיו מורכב מצוות מעצבות אוהבות, נושמות ומאמינות בעיצוב ובתוצאות שהוא מביא. רעיון מעולה מתחיל מהתבוננות. הקשבה. מחשבה והברקה. תהליך בניית מותג, הוא מסע קסום ומרתק בו אנחנו מלוות את הלקוח, יד ביד מתחילת ההריון ועד הלידה ונמצאות בכל שלבי הגדילה וההתפתחות. התפקיד שלנו בעולם הוא להנגיש את המסרים. לייצר חוויה. לגרום לקהל לבחור במוצר. ואחכ גם לרצות עוד. אנחנו מייצרים חוויית משתמש. כזאת שבאה לידי ביטוי בעולם הפיזי (מוצרי פרינט, אריזות, נקודות מכירה) ובעולם הוירטואלי (אתר אינטרנט, פייסבוק, רשתות חברתיות).

אנחנו מאמינות שכל אחד הוא יחיד ומיוחד ותפקידינו הוא להמציא עבור כל לקוח, דרך ביטוי ויזואלית, חזקה ומבודלת אשר תיצור תקשורת טובה עם קהלי היעד שלו. אנחנו מאמינות שצריך ללכת למרחקים, ברגל, בנסיעה, או בדמיון. בלראות מעבר, לגלות עולמות חדשים. 

אנחנו אוהבות לנשום עמוק במהלך היום ולפזר חיוכים בלי חשבון, גילינו שזה עושה לנו טוב על הלב

יש לנו דמיון די פרוע ומלא מלא תשוקה. אנחנו מלאות אמונה, כי אם תצטרפו למסע, תהנו לקטוף את הפירות שבדרך 🙂 

סטודיו קרלי בלק מיתוג ועיצוב אריזות

גם אם אין לכם חברה או מותג שבדיוק עכשיו נמצא בשלב שהוא זקוק, אני מזמינה אתכם לעקוב פה, להרשם לבלוג ולהנות מהסיפורים שמאחורי הקלעים. 

מזמינה אתכם להגיב ולהרשם (בצד ימין למעלה)

תגובות פייסבוק

תגובות

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *